Informuję, że gmina biały bór, planuje udzielenie dotacji w 2021 roku na zadania z zakresu usuwania azbestu, która wynosić będzie do 40 % kosztów kwalifikowanych.
Osoby zainteresowane uzyskaniem dotacji w wysokości do 40 % kosztów kwalifikowanych, proszę o zgłoszenie tego faktu w urzędzie miejskim w białym borze, w pokoju nr 40 w nieprzekraczalnym terminie do 25 czerwca 2021 r.
Łącznie ze zgłoszeniem chęci uzyskania dotacji należy przedłożyć:
- Zgłoszenie o przystąpieniu do wykonania robót budowlanych wraz z adnotacją o niezgłoszeniu sprzeciwu (sprawę prowadzi Starosta Szczecinecki). Zgłoszenie nie jest wymagane w przypadku, gdy eternit jest już zdjęty z obiektu, został złożony i zabezpieczony na palecie.
- Kserokopię aktu notarialnego obiektu budowlanego, z którego będzie usuwany azbest lub w przypadku jego braku oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością.
- Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami podatkowymi na rzecz gminy Biały Bór.
- Zgodę ewentualnych współwłaścicieli, na wykonanie prac w zakresie usunięcia eternitu.
- Zdjęcie (kolorowe) obiektu z którego planowane jest usunięcie eternitu lub palety ze złożonym widocznym eternitem.
- Wypis z rejestru gruntów lub treść księgi wieczystej.
- Oświadczenie o współfinansowaniu ze środków własnych wnioskodawcy, pozostałych kosztów kwalifikowanych.
Po realizacji zadania należy dostarczyć zdjęcie obiektu lub terenu z którego usunięto eternit.
Wszystkie niezbędne do pobrania dokumenty są dostępne w BIP: http://bip.bialybor.com.pl/dokumenty/10956