Burmistrz Białego Boru informuje o terminach przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego.
Rodzice dzieci przyjętych do danego publicznego przedszkola, danego oddziału przedszkolnego w publicznej szkole podstawowej corocznie składają na kolejny rok szkolny deklarację o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego w tym przedszkolu, tym oddziale przedszkolnym w publicznej szkole podstawowej, w terminie 7 dni poprzedzających termin rozpoczęcia postępowania rekrutacyjnego określony w Zarządzeniu Burmistrza Białego Boru.
Burmistrz Białego Boru informuje o terminach:
1. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego, w tym terminach składania dokumentów na rok szkolny 2025/2026 do publicznego przedszkola oraz oddziałów przedszkolnych w publicznych szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Biały Bór;
2. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego, w tym terminach składania dokumentów na rok szkolny 2025/2026 do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Biały Bór.
Druki rekrutacji do pobrania w szkołach/przedszkolu oraz na stronie BIP Urzędu Miejskiego w zakładce Oświata/Rekrutacja
https://bip.bialybor.com.pl/dokumenty/menu/159
W załączeniu: