Burmistrz Białego Boru ogłasza przeprowadzenie konsultacji społecznych dotyczących przyjęcia statutu Gminy Biały Bór.
Celem i przedmiotem konsultacji społecznych jest zebranie od uczestników konsultacji propozycji i uwag do projektu statutu Gminy Biały Bór.
Konsultacje mają zasięg gminny.
Czas rozpoczęcia i zakończenia konsultacji: od 28 lipca 2021 r. do 12 sierpnia 2021 r..
Forma i sposób prowadzenia konsultacji:
1) Konsultacje przeprowadza się w formie pisemnej, poprzez wypełnienie i przesłanie formularza konsultacyjnego:
a) na adres Urzędu Miejskiego w Białym Borze ul. Słupska 10, 78-425 Biały Bór,
b) złożenie w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego (skrzynka podawcza),
c) wysłanie e-maila na adres: gmina@bialybor.com.pl ,
2. Formularz konsultacyjny stanowi załącznik do niniejszej informacji.
Wyniki konsultacji zostaną podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie informacji w Biuletynie Informacji Publicznej po zakończeniu konsultacji.
Konsultacje uważa się za ważne, bez względu na ilość mieszkańców gminy w nich uczestniczących.